Inget kan stoppa oss

Lystring: Alla i bananskogarna!

Det kan såklart vara i vilken skog som helst man befinner sig i, egentligen. Jag menar det finns människor i såväl Afrika, Amsterdam och länder som Gran Canaria. Kanske på Spanien också, och det kan jag faktiskt intyga själv. Jag har varit där, och tro mig: överallt fanns det både de ena och andra. Inga Darth Vaders kanske, men väldigt mycket annat skumt. Överallt i världen lever det någon liten skogskotte, som jag tycker är ett lite roligt uttryck förövrigt på något sätt. Inte så jag börjar skratta högt för mig själv kanske, men i alla fall fnissa lite. Det gör jag.

Hur som helst: Oavsett stubbe och kotte, sten under vattnet och om så i de mörkaste regnskogarna på Gotland vill jag hälsa er välkomna till den här bloggen. Ni kommer att kika tillbaks, tro mig och det oavsett vilket hörn ni kommer från. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0